BIjna weg.. - Reisverslag uit Antwerpen, België van Eva en Karen - WaarBenJij.nu BIjna weg.. - Reisverslag uit Antwerpen, België van Eva en Karen - WaarBenJij.nu

BIjna weg..

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva en Karen

12 Januari 2009 | België, Antwerpen

Nog drie weken te gaan en dan vertrekken we voor onze lange en verre tocht naar Sri Lanka...
4 februari verlaten we België en normaal gezien komen we 15 mei terug, veel levenservaring rijker hopelijk en met massa's mooie herinneringen..

Groetjes (nu nog uit België),
xxx Eva en Karen

  • 12 Januari 2009 - 22:07

    Kimmeke*:

    Ik wil ni :-(

    Nee grapje ze meid, ik gun het je (jullie) van harte!!

    xxx

  • 13 Januari 2009 - 08:36

    Annelies:

    Ik had ook zo'n site toen ik in Zwitserland zat en postte er elke 3 weken iets op.. Het had succes! Zo zal ik jullie site ook telkens volgen! Maar Eva.. Eerst gaan we UITGEBREID uw vertrek vieren ;-) Met een aantal verrassingen :p xxx

  • 13 Januari 2009 - 08:45

    Sofie:

    Hey meiden,
    laat regelmatig iets horen e! en zeker ook mooie foto's en video's posten..
    Maar goed, wees eerst nog maar even heeeeel aanwezig hier in België voor we afscheid moeten nemen!
    Zoen xx

  • 13 Januari 2009 - 09:10

    Tom Jazz:

    lieve meisjes,
    Ik wens jullie het allerbeste en veel succes en geluk toe in het verre Sri Lanka, moge het een levensles zijn,
    Lieve groeten,
    Tom

  • 13 Januari 2009 - 10:04

    Elise:

    Hej meid!
    Deze site is een super idee! En ik sluit aan bij de andere girls...eerst uitgebreid afscheid nemen en nog even bij ons zijn!
    xxx

  • 13 Januari 2009 - 12:15

    Zus:

    Lieve zus, aftellen he!!Ik vind de hele onderneming echt de max en ik ben er zeker van dat het onvergetelijk wordt! Ik ga je toch wel missen hoor! Maar eerst moeten we je reistas nog maken he ;) xx

  • 13 Januari 2009 - 13:34

    Evelien En Dave:

    Dag schattekes!

    Het aftellen kan nu echt wel beginnen voor jullie, maak jullie rugzakjes al maar klaar en eva ge moogt maar een beperkt aantal kilo's meenemen hé :)!
    Amuseer jullie daar en hou ons goed op de hoogte hé, ik ben al benieuwd naar de eerste foto's! Maar voor jullie gaan, gaan we nog is goe vieren hé!

    xxx

  • 13 Januari 2009 - 21:54

    Mam:

    he prinses, 'k weet wel dat ik je heel erg aanspoorde zowat een jaar geleden om hier voor te gaan (kwestie van onvergetelijke herinneringen te verzamelen in je hoofd en je hartje hé) maar nu het zo dichtbij komt ... 't Voelt toch al wel bij momenten heel bibberig bij mij vanbinnen en ik wil zelfs nog niet denken aan dat missen ... Nog even genieten van de sterretjes in je ogen en je lieve zottigheid ... xxxxxxxmama

  • 19 Januari 2009 - 14:48

    Lotje*:

    Lief nichtje

    jaja je bent wss goed aant aftellen maar den 31ste gaan we er ng eens een lap op geven he ;)
    kga je wel enorm misse

    en ah ja (mss ni egt voor op deze site) maar in ieder geval merci vo uwe cursus exaam is goed gelukt :)

    Xxxx
    Mis je nu al

    veel liefs
    Lotje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2009

De laatste...

10 Mei 2009

De laatste dagen

10 Mei 2009

De laatste dagen

07 Mei 2009

De laatste week gaat in...

01 Mei 2009

Zware week
Eva en Karen

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 23104

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 15 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: