De laatste dagen - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Eva en Karen - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Eva en Karen - WaarBenJij.nu

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Eva en Karen

10 Mei 2009 | Sri Lanka, Colombo

Eerst en vooral gelukkige verjaardag Kobe.Ik hoop dat je een toffe dag hebt en ik zie je snel weer terug.

Dus sinds vorige blog zijn er niet veel nieuwe nieuwe opnames geweest op dienst. Jammer genoeg is het prematuurtje van 24 weken niet in het ziekenhuis geraakt. Er waren problemen met het betalen van de rekening en het kind is tijdens transport overleden. We zijn wel blij want een paar van de kindjes die er eventjes liggen hebben vooruitgang geboekt en zijn ontslagen van onze dienst. Vrijdag nog hebben we een mama gezien met haar kindje dat er een hele tijd gelegen heeft en hij stelt het nu prima. Toch eens plezant nieuws.

Het weekend werd overschaduwd door het crashen van mijn computere waardoor we een hele dag kwijtgeraakt zijn. Gelukkiglijk heeft Hanize (een kennis) veel weet over computers en is het nu hersteld. Maar toch eventjes zat de paniek er wel in. Gisteren zijn we gaan eten bij Darshan en Hanize en dit was wel plezant. En dan hebben we nog eens met onze handen gegeten, wel tof.

Aangezien het dit weekend Vesak was, zijn we vrijdag eens gaan rondwandelen in de straten van Colombo tijdens de nacht. Het was echt mooi al die versieringen. Maar natuurlijk als wij buitenkomen regent het in Colombo. Dus ja volledig nat zijn we dan terug thuisgekomen. Maar het was de moeite om alles eens te bekijken.

Het zijn nu nog een paar dagen stage en vandaag hebben we beslist dat we eigelijk nog een week langer willen blijven. WE ZIJN NOG NIET KLAAR OM NAAR HUIS TE GAAN. Niet dat we onze vrienden, familie en andere niet missen, maar het is hier zo mooi en gewoonweg fantastisch elke dag dat we eigenlijk niet naar huis willen komen. Maar toch ik denk dat wanneer we op Zaventem landen de vrijdag dat we gewoonweg dolgelukkig gaan zijn.

Dit was het voorlopig voor nu. Tot de volgende keer.

Groetjes Eva en Karen

• 10 Mei 2009 - 18:24

Annelies:

Al goed dat jullie ook eens leuk nieuws krijgen, want wat jullie doen voor die kindjes is gewoon FANTASTISCH!! Tot volgende week. x annelies