Een relaxdagje - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Eva en Karen - WaarBenJij.nu Een relaxdagje - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Eva en Karen - WaarBenJij.nu

Een relaxdagje

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva en Karen

14 Februari 2009 | Sri Lanka, Kandy

Hey iedereen,

vandaag hebben we een rustige dag gehad aangezien het dit weekend verkiezingen zijn en de straten te rumoerig zouden kunnen zijn. Er is heel veel beveiliging en politie overal. Uiteindelijk viel het vandaag nog mee aangezien de verkiezingen uitgelopen waren, dus waarschijnlijk zullen we morgenvroeg wakker gemaakt worden door de uitslag ervan. Dan gaan ze door de straten de uitslag afroepen in auto's, komt iedereen op straat en verwachten ze wel wat rellen, dus blijven wij lekker binnen morgen.

Vandaag zijn we dan een dagje naar Citadel Hotel teruggegaan met Malik, de eigenaar van ons guesthouse. Zalig een dagje uitrusten en relaxen aan het zwembad en nu is iedereen lekker vebrand natuurlijk..

Zonnige groetjes uit het verre Sri Lanka, hopelijk mag daar de zon ook snel beginnen schijnen voor jullie!

Liefs xxx Eva

Als jullie ons adres zouden willen hebben:

A.H.A Malik
Eva Soontjens of Karen Verstrepen
William Gopallawa Mawatha
18/1, Bogodawatta Road,
Suduhumpola, Kandy,
Sri Lanka

  • 14 Februari 2009 - 18:30

    Sofie :

    Hey eefje,
    heerlijk een dagje hotel, dat moet zeker kunnen! en blijf inderdaad maar binnen als ze zowat rellen verwachten! ik wil je heel terug hier e! kmis je echt al enorm.. geniet er morgen zeker nog van, dan ben je helemaal klaar voor de volgende werkweek.
    hele dikke knuffel, en nogmaals: happy valentine for my princess!! x

  • 15 Februari 2009 - 14:40

    Angeleke En Co:

    Hey Eva,

    Mooie fotookes, en wat een bruin kleurtje, ben daar toch wat jaloers op.
    Geniet daar nog met volle teugen en morgen er terug tegen aan.
    En stuur maar wat zon op naar hier want we hebben het nodig...

    x-jes

  • 15 Februari 2009 - 14:51

    Eva:

    Lieve Sofie,
    hebben inderdaad superhard genoten van ons dagje zwembad :) Lekker kleurtje ook weeral gekregen :)
    Ik sta weer klaar voor morgen!
    Hoe was jouw Valentijn lieverd?

    Hey lieve Angele,
    vind zo lief dat jij ons ook zo volgt en Glenn ook! Ik stuur je vanaf hier massa's zonnestralen door (zodat ook jij een beetje meer kleur kunt krijgen)
    Heb jij nog plannen om op reis te gaan? Mijn vakantiewerk is trouwens getekend he voor ik vertrok!

    Veel liefs xxx Eva

  • 15 Februari 2009 - 15:28

    Angeleke:

    Ja, wanneer kwam jij weer naar ons?
    Want mijn verlof valt in juli en ik weet dat er wel wat problemen zijn voor in augustus, dus we zullen uit ons pijp moeten komen maar dat kunnen we hé

  • 15 Februari 2009 - 15:43

    Eva:

    Voila, dat kunnen we zeker! Ik begin de laatste week van juli tem de eerste drie weken van augustus, zodat ik nog 1 weekje vakantie heb voor ik echt begin te werken :)
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Kandy

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2009

De laatste...

10 Mei 2009

De laatste dagen

10 Mei 2009

De laatste dagen

07 Mei 2009

De laatste week gaat in...

01 Mei 2009

Zware week
Eva en Karen

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 23099

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 15 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: