* - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Eva en Karen - WaarBenJij.nu * - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Eva en Karen - WaarBenJij.nu

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva en Karen

24 Februari 2009 | Sri Lanka, Kandy

Hey iedereen,

we zijn alweer sinds zondag terug in ons eigen guesthouse. De andere guesthouse was wel leuk, supermooi uitzicht maar we zijn toch wel blij dat we terugzijn. Ook de mensen hier waren toch wel heel blij dat we terug waren :)

Zaterdag hebben we eens lang uitgeslapen, voor het school gewerkt en Kandy ingetrokken voor eens wat winkeltjes te zien en s'avonds naar de Kandy Dance te gaan. Normaal wilden we ook nog naar de tempel van Toeth gaan, maar uiteindelijk was de Kandy Dance te laat gedaan en zijn we recht naar een superlekker en goedkoop restaurant gegaan en daarna voor de eerste keer een cafeetje gevonden (met een erg mooi uitzicht over Kandy!) Zondag gingen we normaal gezien terug zwemmen in de Citadel maar we hebben daarvan afgezien aangezien het voor de eerste keer wat bewolkt was. Dus even Kandy terug ingetrokken, iets gaan drinken en s'avonds rustig in de guesthouse gezeten.

Vandaag en gisteren terug op stage gegaan maar het is even wat rustiger op onze ward. Er zijn veel kindjes naar huis kunnen gaan, spijtig genoeg ook een paar om daar te sterven... We hebben dus wel wat tijd over gehad voor veel te lachen en te praten met de verpleegkundigen, echt tof! Ik (Eva) heb trouwens iets te hard gelachen met Karen die ondergeplast was denk ik want Karen haar pipi-jongen heeft mij dan ook vandaag ondergeplast :)
Maar bij Karen was het toch ook weer raak vandaag: het kindje dat ze vasthad, plaste de vloer onder :)

Morgen gaan we waarschijnlijk een dag naar Colombo gaan omdat ons visum moet verlengd worden maar aangezien het drie uur heen en drie uur terug rijden is, maken we er maar een dagje van. En gaan we waarschijnlijk ineens een McDonalds doen, zal wel smaken aangezien het eten hier zo veel calorie-armer is :) Hopelijk blijft het morgen wat rustig in Colombo !!

Veel groetjes,
xxxx

• 24 Februari 2009 - 17:46

Kimmeke:

Hihi, de plasverhaaltjes, geweldig :-) Wees maar voorzichtig daar in Colombo, en laat de Mac smaken!! Ben jaloers ;-)

Hoe lang blijven jullie nu nog in Kandy?

xxxxxxxxx Miss you!

• 25 Februari 2009 - 08:27

Eva:

Hey meid!

Ja Colombo is niet kunnen doorgaan, we gaan maandag gaan! Al goed mss ook want Astrid is ziek geworden dus...

Rond de 13e gaan we hier normaal vertrekken naar Colombo als alles daar tenminste een beetje rustig wilt blijven ;)

Dikke knuffel xxxx

• 25 Februari 2009 - 16:02

Annelies:

Veel gekocht met het shoppen eigenlijk? :-) Kwil wel dat ge volledig Sri-Lankees-gestyled terugkomt hé :p xxx

• 25 Februari 2009 - 22:49

Mama:

He engel,
    Wat een prachtige kleuren en kostuums bij die 'Kandische' dansen ..
    Jij kijkt uit naar een masker he zoet voor mijn verzameling .. En eigenlijk, als ik die foto's zo bekijk, vind ik ook wel dat je al een superbruine kleur hebt! Smeer je wel voldoende in (sorry, kan het als moeder niet laten he). Sarina stuurt je een natte snuffel in je haar en van de poezen krijg je een ferme aai, dit maar om te zeggen dat met al je beestenkinderen alles ok is .. Er wordt dan ook heel goed voor gezorgd door lieve mensen die hun verantwoordelijkheid heel serieus nemen .. Voilà, kan jij gerust slapen he .. Veel warme knuffels en dikke kussen .. xxx mam