Vakantie! - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Eva en Karen - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Eva en Karen - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva en Karen

06 April 2009 | Sri Lanka, Colombo

Hey iedereen,

ik wou nog snel even iets op de blog zetten aangezien ik niet weet wanneer ik terug iets kan posten. We hebben namelijk vakantie en morgen vertrek ik met ons mama en zus uit Colombo naar Kandy en van daar naar het zuiden toe en de kust, alles eens gaan bekijken en wat bergjes gaan beklimmen :)

We hebben gisterenavond nog veel gedaan en vandaag een erg drukke dag achter de rug, dus de oogjes vallen hier toe van iedereen en morgenvroeg vertrekken we al vroeg!

Hou jullie goed daar en ik hou jullie zo veel mogelijk op de hoogte,

zoenen, xxx Eva

• 06 April 2009 - 20:11

Lin:

Helaba,

Geniet maar met volle teugen van je verdiende vakantie!!! (al heb je dat volgens mij al heel de reis gedaan ;-) )
    xxx

• 07 April 2009 - 14:48

Eva:

Merci meid!!

Even een kleine update: vanaag zijn we eerst naar Pinawella gegaan, de olifantjes mee eten gaan geven en het kleintje van 4 dagen oud gaan bewonderen! Het was echt superleuk relaxen en ons mama en zus vonden de olifanten echt geweldig. Op weg naar Kandy daarna gestopt in de Spice Garden voor een zalige kruidenmassage en het aankopen van wat homeopatische spulltjes :)
    Nu zijn we terug in de guesthouse in Kandy, zalige nostalgie!!

xxx Eva

• 07 April 2009 - 19:34

Sofie:

Heb nog eens wat verhalen bijgelezen en fotootjes bekeken, zo uniek allemaal! Geniet er nog maar van, zeker nu het vakantie is! x

• 07 April 2009 - 21:31

Annelies: