Trug in Colombo! - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Eva en Karen - WaarBenJij.nu Trug in Colombo! - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Eva en Karen - WaarBenJij.nu

Trug in Colombo!

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva en Karen

27 April 2009 | Sri Lanka, Colombo

Hey iedereen,

het is al weer even geleden he, sorry! We hebben amper internet gehad en ook niet zo veel vrije tijd over..

Een kort verslagje van mijn derde week vakantie: ik ben met ons zus vertrokken naar de Ancient City's: heel erg mooi om te zien. Eerst zijn we naar Dambulla gegaan, daarna naar Pollanaruwa en uiteindelijk geëindigd in Sigeriya. Dat laatste was ook een zware beklimming maar na Adam's Peak was het echt wel een poepie :) Maar mooi, ongelooflijk!!

Daarna ben ik met ons zus nog maar eens naar Kandy teruggekeerd (ik kon toch nog geen afscheid nemen...) voor de donaties van de school van ons mama. Onze dokter heeft uiteindelijk van het geld 4 oxygen flow meters gekocht, een nieuwe wasmachine, nasal prongs voor de beademings en cpap machines, 2 heaters voor de kindjes en nog geld op de account gestort, dat is bedoeld voor noodgevallen. Heb dan heerlijk nog bij de verpleegkundigen en de dokter gezeten, die een zalig feestmaal voor ons voorzien hadden, zo lief! Ik had pudding geaakt voor hen als verrassing en dat smaakte wel :)
Daarna was het echt definitief afscheid nemen van iedereen in Kandy, het viel me wel zwaar...

Nu zijn we al even terug in Colombo en hebben er alweer een dagje in het ziekenhuis opzitten. We hebben vandaag een hele dag workshop gehad over neonatale reanimatie. Heel erg interessant. Het was eerst een paar uur theorie en daarna oefenen in de praktijk. Wij moesten dan oefenen met de dokters, echt wel grappig. Voor de middag was het dan stappenplannen oefenen en na de middag verschillende scenarios oefenen. Uiteindelijk moeten eindigen met een test, peins wel dat we geslaagd zijn ;) Maar het was wel een goede en belangrijke herhaling en het was echt fun om te doen ook, hebben goed gelachen!!

Het begint hier serieus te korten,
de tijd vliegt hier zo snel..

Dagdag iedereen,
tot gauw,

xxx Eva

  • 27 April 2009 - 20:02

    Astrid:

    Eej, schatties,
    het kort inderdaad af. Voor mij zit het er bijna op se, morgen men voorlaatste dag stage en dan is goe ontspannen bij elle in Colombo. Om dan terug naar België te vliegen... Het gaat aanpassen zijn. Amaaai... alle mo eerst nog ff genieten van het mooie (als ge al de vuiligheid wegdenkt) Sri lanka :)
    Dikke kussen
    Sudu nangi, witte zus(ter) Astrid

  • 28 April 2009 - 10:41

    Eva:

    Hey meisje,
    ik hoor je sebiet nog wel maar geniet nog maar van je laatste dag morgen he!! Geef ze daar allemaal nog een dikke zoen van me en heeeel veel groetjes aan de mama en Shereen en Prediep he!!
    Tot gauw meid,
    xxxx

  • 28 April 2009 - 15:37

    Annelies:

    Ik geniet altijd van je verhalen.. Profiteer er nog van ginder en kga u is direct nen uitgebreide mail sturen sé :D xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Colombo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2009

De laatste...

10 Mei 2009

De laatste dagen

10 Mei 2009

De laatste dagen

07 Mei 2009

De laatste week gaat in...

01 Mei 2009

Zware week
Eva en Karen

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 23094

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 15 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: